• Foreldrenes tilbakemelding: god på trivsel og utvikling!

Vi er glade for at resultatet på foreldreundersøkelsen viser at foreldrene er tilfredse med jobben vi gjør, og opplever at vi er gode på å bygge trygge relasjoner med barna og legger tilrette for barnas utvikling.

• Tilvenning i barnehagen

Den første tiden i barnehagen legger et viktig grunnlag for at barnets tilhørighet og trygghet til å leke, utforske og lære. Det er derfor viktig for oss at i samarbeide med foreldrene tilrettelegger for at barnet får en trygg og god start i barnehagen.

• Første møte med barnehagen hjemme, i trygge omgivelser!

Å starte i barnehage er ofte et stort steg både for barn og foreldre. Vi ønsker å gjøre overgangen litt mykere ved å ha første møte med familien hjemme i sine trygge omgivelser.

• Har du et barn som trenger barnehageplass til høsten?

Hovedopptak for barnehageåret 2024/2025 er 1. mars. Men du er velkommen til å søke når som helst. Vi tar inn barn fortløpende om vi har ledig kapasitet.

• Sykdom og barnehage

Mye sykdom blant barn og voksne i barnehagen

• Fornøyde foreldre!

Foreldresamarbeid er svært viktig for oss. Derfor blir vi glad og stolt når vi ser godt resultat på foreldreundersøkelsen som ble gjennomført like før jul. Tilfredse foreldre med god relasjon til barnehagen gir trygghet og gode utviklingsmuligheter for barna.

• Delta i foreldreundersøkelsen!

Hva er du fornøyd med? Hva kan vi bli bedre på?
    Svar på foreldreundersøkelsen!

• Vi har åpent hele sommeren!

Sommeråpen barnehage i Namsos

• Namdal næringsforenings hederspris

Ordfører Arnhild Holstad og leder i Namsos næringsforening, Amund Lein, har vært på besøk og gratulerte oss med sølvplass i Mangfoldsprisen.

• Sølv i Mangfoldsprisen 2021!

"Barnehagen er en positiv versjon av verden i miniatyr, der etnisk ulikhet blir ansett for å være en styrke og et fortrinn. Ledelsen er bevisst på hvordan den jobber og drar inn mangfoldet for å levere enda bedre tjenester"

• Vi er nominert til Mangfoldsprisen!

Mangfoldsprisen er statens utmerkelse for fremragende bruk av innvandreres kompetanse i arbeidslivet. Formålet med prisen er å fremme etnisk mangfold, bedre bruk av innvandreres kompetanse og øke rekrutteringen av innvandrere i arbeidslivet. Prisen deles ut av IMDi og Kunnskapsdepartementet.

• God på relasjoner, trivsel og utvikling!

Brukerundersøkelsen som ble gjennomført 2019 gir oss gode tilbakemeldinger på vårt arbeid med relasjoner, trivsel og utvikling!

• Hvorfor velge Skoglyvegen barnehage?

Lurer du på om Skoglyvegen barnehage kan være noe for ditt barn? Her er noen tanker fra en forelder til et barn som går i barnehagen vår.

• Mer varmlunsj i barnehagen

Første oktober serverte Kumudu Strømhylden fra Namdal Catering første måltid i barnehagen. Videre vil han hver mandag og onsdag komme og levere mat til oss.

• Ny pedagognorm innføres august 2018

• Sånn møter vi ettåringen i barnehagen!

Les vårt innlegg i Namdalsavisa angående 1 åringen i barnehagen!

• Godt nytt år!

Vi ønsker store og små et riktig godt nytt år! Vi ser frem til et innholdsrikt år sammen med dere!

• Brukerundersøkelse 2017

Her kan dere inn å lese resultatet på brukerundersøkelsen gjennomført november 2017.

• Maalin wanaagsen, Guten Tag, Buerie biejjie!

I løpet av året håper vi at alle i barnehagen vår forstår denne overskriften.